Select Page

Komunikācijas stratēģijas darbam ar klientu un sadarbības partneriem (darba devējiem, sociālajiem darbiniekiem u.c.)

Jānodrošina ar mērķi sniegt informāciju par efektīvu komunikācijas stratēģiju, ietverot sekojošu visu nepieciešamo informāciju

Semināra norises laiks: saskaņots ar visiem semināra dalībniekiem.

Semināra plāns:

1. Viskomunikācijas mērķi, līmeņi un informācijas pasniegšanas veidi;

2. Aktīvā klausīšanās, jautājumu uzdošana un atgriezeniskās saites iegūšana;

3. Proaktīva rīcība konfliktsituāciju nepieļaušanai un efektīvas uzvedības stratēģijas konfliktu risināšanā;

4. Efektīva komunikācijas stratēģija darbā ar dažādiem klientu tipiem, sadarbībā ar kolēģiem, darba devējiem,  sociālajiem darbiniekiem u.c. profesiju pārstāvjiem, kas iesaistīti klienta situācijas risināšanā.

Apmācības laikā nodrošina praktiskos darbus efektīvai komunikācijas stratēģijas apguvei.

 

Semināra dalības maksa 220 EUR+PVN

Komunikācijas stratēģijas darbam ar klientu un sadarbības partneriem (darba devējiem, sociālajiem darbiniekiem u.c.)

Jautājumi? Droši sazinieties +371 27845506 vai diana.busa@persc.lv

Visi kursi